67 letni Dr Yoshiaki Sato
prezentuje możliwości treningu KAATSU
na Uniwersytecie Harvarda
previous arrow
next arrow
Slider

 

Trening KAATSU jest bezpiecznie stosowany przez setki tysięcy ludzi każdego dnia. Chroniony 47 patentami, wynaleziony w 1966 w Japonii, KAATSU wykorzystuje sprawdzone naukowo protokoły oraz sprzęt, by zidentyfikować bezpieczny poziom ucisku, który przyniesie najbardziej wymierne korzyści.

KAATSU korzysta z kontrolowanego przepływu krwi w ramionach i nogach celem zwiększenia korzyści płynących z treningu, wyspecjalizowane pneumatyczne pasy [KAATSU Air Bands] umieszcza się na górnej części ramion oraz nóg. Wywierają one delikatnie, bezpieczny ucisk kończyn, wywołując przytrzymanie krwi w rękach i nogach. KAATSU mogą być stosowane przez osoby uprawiające każdą dyscyplinę sportu jak i przy każdym ćwiczeniu. Wartością dodaną są walory potęgujące regenerację, skąd wskazanie stosowania KAATSU podczas sesji rehabilitacyjnych.

W zależności od rodzaju treningu (trening wydolnościowy lub fitness) lub celów treningowych (poprawa techniki lub wytrzymałości) w KAATSU obowiązują określone procedury dla ćwiczących. KA, po japońsku oznacza dodatkowe, a ATSU oznacza ciśnienie.

Uwaga!

Kaatsu nie jest treningiem okluzyjnym, stosowanym często w siłowniach, polegającym na obwiązywaniu ramion taśmami, gumami itp.

Taki trening jest niebezpieczny dla zdrowia!

 

 

Partnerzy KAATSU Global

 

Klienci KAATSU